Doručení a platba

Zboží vám doručíme: 

1. Zásilkou PPL

PPL - zásilka(1)
Dodání službou PPL je převážně druhý pracovní den od odeslání (naložení) zboží. Dodávka je od 8 - 18 hodin. Řidič nemá povinnost informovat zákazníka předem. Nicméně u soukromých zásilek informují formou SMS. O termínu odeslání jste uvědoměni předem pracovníkem internetového obchodu e-mailem nebo telefonicky, je Vám sdělena cena dobírky (pokud byla Vámi zvolena) a datum dodávky. 
Cena se stanovuje opět jako dopravné, balné a podle vašeho výběru platby doběrečného

  • balík do 31,5 kg ... 140,- Kč
  • balík do 50 kg ... 180,- Kč
  • dobírka ... 30,- Kč

Zásilkou PPL do Parcelshopu nebo Parcel boxu

Chcete si vyzvednout zásilku v čas a den, který vyhovuje právě vám?
Nevažte se na řidiče a nechte si poslat balík do PPL Parcelshopu nebo Parcelboxu
Jak to funguje?

  • Na e-shopu zvolte způsob doručení do PPL Parcelshopu nebo Parcelboxu
  • Vyberte si z téměř 3 000 výdejních míst
  • V Parcelshopu si zásilku vyzvedněte do 7 dní od obdržení SMS/e-mailu.
  • V Parcelboxu si zásilku vyzvedněte do 3 dnů od obdržení SMS/e-mailu.
  • balík do váhy 31,5 kg ... 120,- Kč
  • dobírka ... 30,- Kč

Zásilkou PPL na Slovensko

Dodání službou PPL je převážně třetí pracovní den od odeslání (naložení) zboží. Dodávka je od 8 - 18 hodin. Řidič nemá povinnost informovat zákazníka předem. Nicméně u soukromých zásilek informují formou SMS. O termínu odeslání jste uvědoměni předem pracovníkem internetového obchodu e-mailem nebo telefonicky, je Vám sdělena cena dobírky (pokud byla Vámi zvolena).
Cena se stanovuje opět jako dopravné, balné a podle vašeho výběru platby doběrečného

  • balík do 31,5 kg ... 260,- Kč
  • dobírka ... 45,-  Kč

2. DPD Private
WHITE_MERC_DPD_Back_vs3 (1)

Doručení službou DPD Private – Balíček přivezou, kdy se vám to hodí. 
DPD doručuje balíčky do druhého pracovního dne. Když vás kurýr nezastihne doma, doručí vám ho následující pracovní den.
O doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Dozvíte se z nich jednohodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat i přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr. V ní uvidíte, jak se kurýr blíží, a kolik adres ho od vás dělí.
Aplikace DPD Kurýr na www.dpdkuryr.cz vám umožní: změnit adresu nebo termín doručení, přidat záložní adresu (tam se kurýr vydá, když vás nezastihne na té původní), zvolit osobní odběr ve výdejním místě Pickup, ve větších městech si vybrat dobu doručení, poslat kurýrovi zprávu.
Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, kurýrovi zaplatíte při přebírání balíčku v hotovosti. 
Cestu balíčku sledujte na www.dpd.cz. O průběhu doručování si přečtěte víc na www.dorucujemeradost.cz.
Cena se stanovuje opět jako dopravné, balné a podle vašeho výběru platby doběrečného

  • balík do 3 kg ... 185,- Kč
  • balík do 10 kg ... 240,- Kč
  • balík do 20 kg ... 285,- Kč
  • balík do 31,5 kg ... 315,- Kč
  • balík do 50 kg ... 685,- Kč
  • dobírka ... 30,- Kč

DPD Private Slovenská republika

Doručení službou DPD Private na Slovensko – Balíček přivezou, kdy se vám to hodí. 
DPD doručuje balíčky do třetího pracovního dne. Když vás kurýr nezastihne doma, doručí vám ho následující pracovní den.
O doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Dozvíte se z nich jednohodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat i přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr. V ní uvidíte, jak se kurýr blíží, a kolik adres ho od vás dělí.
Aplikace DPD Kurýr na www.dpdkuryr.cz vám umožní: změnit adresu nebo termín doručení, přidat záložní adresu (tam se kurýr vydá, když vás nezastihne na té původní), zvolit osobní odběr ve výdejním místě Pickup, ve větších městech si vybrat dobu doručení, poslat kurýrovi zprávu.
Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, kurýrovi zaplatíte při přebírání balíčku v hotovosti. 
Cestu balíčku sledujte na www.dpd.cz. O průběhu doručování si přečtěte víc na www.dorucujemeradost.cz.
Cena se stanovuje opět jako dopravné, balné a podle vašeho výběru platby doběrečného

  • balík do 3 kg ... 260,- Kč
  • balík do 31,5 kg ... 320,- Kč
  • balík do 50 kg ... 685- Kč
  • dobírka ... 45,- Kč

 

4. Paletovou přepravou DHL

Dodání službou DHL je převážně druhý pracovní den od odeslání (naložení) zboží. Dodávka je od 8 - 18 hodin. Řidič nemá povinnost informovat zákazníka předem.  E-mailem nebo formou SMS, je Vám sděleno odeslání zásilky a cena dobírky (pokud byla Vámi zvolena).
Přepravci je poskytnut váš email a telefonní číslo, na kterém vás může v případě potřeby řidič kontaktovat. 
Cena je pevně stanovena na základě váhy zboží jako dopravné, balné, mýtné.  Ceny jsou uvedeny v následující tabulce:

 

Tabulka paletové dopravy
Váha zásilky v kg Cena v Kč   Váha zásilky v kg Cena v Kč
nad 48 do 75 470,-   nad 400 do 500 2040,-
nad 75 do 100 587,-   nad 500 do 700 2454,-
nad 100 do 150 792,-   nad 700 do 1000 3088,-
nad 150 do 200 999,-   nad 1000 do 1500 4119,-
nad 200 do 300 1281,-   nad 1500 do 2000 5162,-
nad 300 do 400 1566,-   nad 2000 do 3000 7262,-

 

 

 

 

 

 

  • dobírka 80,- Kč

5. Osobní odběr kupujícím (zdarma)

B AGRO čelo budovy

Zboží lze převzít osobně na pobočce prodávajícího, na adrese B AGRO Březová s.r.o., 747 44  Březová 130, telefon +420 556 307 292.

V pracovní dny od 7 do 15 hodin.
Kupující je informován o tom, že má zboží připravené k osobnímu odběru. 
Poštovné, doprava ani balné se neplatí.

 

PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

Při osobním odběru Vám je zboží předvedeno. Máte tedy možnost zkontrolovat si jeho funkčnost a úplnost.

Při zaslání zboží prostřednictvím přepravní služby:

Doporučujeme důkladně zkontrolovat, zda nedošlo při přepravě k poškození zásilky, nejlépe za přítomnosti dopravce či doručovatele. Pokud je shledána závada (zboží poškozeno přepravou a pod.), doporučujeme zásilku nepřebírat a reklamovat její poškození přímo u dopravce. Dopravce (řidič, doručovatel) následně sepíše s adresátem protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám, prosíme, neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží. Na pozdější reklamaci závady (např. poškození zboží při přepravě) zjištěné až mimo přítomnost doručovatele, již přepravce nebere zřetel.

Převzetím zásilky bez výhrad, dáváte najevo, že nedošlo k poškození zásilky z vnějšku a nelze tedy u dopravce ani dodavatele reklamovat poškození zásilky při přepravě. Dle § 2121 Občanského zákoníku, odstavce 1: Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího v době, kdy převezme zboží od prodávajícího, resp. od dopravce bez výhrad.

U přepravních společností se musí skutečnost o poškození zaznamenat do předávacího protokolu, který podepisujete při převzetí řidiči, nebo zboží nepřevzít. V opačném případě se zásilka považuje jako v danou chvíli nepoškozená a následné reklamace jejich reklamační oddělení neuznává!

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení