Zboží vám doručíme:
1. DPD Private
Doručení službou DPD Private – Balíček přivezou, kdy se vám to hodí.
DPD doručuje balíčky do druhého pracovního dne. Když vás kurýr nezastihne doma, doručí vám ho následující pracovní den.
O doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Dozvíte se z nich jednohodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat i přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr. V ní uvidíte, jak se kurýr blíží, a kolik adres ho od vás dělí.
Aplikace DPD Kurýr na www.dpdkuryr.cz vám umožní: změnit adresu nebo termín doručení, přidat záložní adresu (tam se kurýr vydá, když vás nezastihne na té původní), zvolit osobní odběr ve výdejním místě Pickup, ve větších městech si vybrat dobu doručení, poslat kurýrovi zprávu.
Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, kurýrovi zaplatíte při přebírání balíčku v hotovosti.
Cestu balíčku sledujte na www.dpd.cz. O průběhu doručování si přečtěte víc na www.dorucujemeradost.cz.
Cena se stanovuje opět jako dopravné, balné a podle vašeho výběru platby doběrečného
- balík do 5 kg ... 130,- Kč
- balík do 15 kg ... 200,- Kč
- balík do 31,5 kg ... 260,- Kč
- balík do 50 kg ... 410,- Kč
- dobírka ... 30,- Kč
DPD Pickup - do 15 kg celkové hmotnosti
Zásilka bude doručena na vámi vybrané výdejní místo. Můžete si vybrat až z 58.000 výdejních míst.
Zásilka bude na výdejním místě uschována po dobu 7 kalendářních dnů a v DPD boxu po dobu až 48 hodin.
Průběžné notifikování pomocí SMS nebo e-mailu
Poprvé v den vyzvednutí, dále vás informujeme při doručení zásilky do výdejního místa. V případě, že si zásilku nevyzvednete do 4 dnů od naskladnění, budete informování o blížícím se vrácení zásilky odesílateli.
Samoobslužné DPD boxy
Vyzvedněte. Pošlete. Kdykoli. 24 denně, 7 dní v týdnu. Vyzvedněte si svou zásilku z e-shopu nebo pošlete balíček svému kamarádovi.
- balík do 5 kg ... 60,- Kč
- balík do 15 kg ... 90,- Kč
- dobírka ... 30,- Kč
DPD Private Slovenská republika
Doručení službou DPD Private na Slovensko – Balíček přivezou, kdy se vám to hodí.
DPD doručuje balíčky do třetího pracovního dne. Když vás kurýr nezastihne doma, doručí vám ho následující pracovní den.
O doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Dozvíte se z nich jednohodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat i přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr. V ní uvidíte, jak se kurýr blíží, a kolik adres ho od vás dělí.
Aplikace DPD Kurýr na www.dpdkuryr.cz vám umožní: změnit adresu nebo termín doručení, přidat záložní adresu (tam se kurýr vydá, když vás nezastihne na té původní), zvolit osobní odběr ve výdejním místě Pickup, ve větších městech si vybrat dobu doručení, poslat kurýrovi zprávu.
Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, kurýrovi zaplatíte při přebírání balíčku v hotovosti.
Cestu balíčku sledujte na www.dpd.cz. O průběhu doručování si přečtěte víc na www.dorucujemeradost.cz.
Cena se stanovuje opět jako dopravné, balné a podle vašeho výběru platby doběrečného
- balík do 3 kg ... 170,- Kč
- balík do 10 kg ... 200,-
- balík do 31,5 kg ... 290,- Kč
- balík do 50 kg ... 440- Kč
- dobírka ... 45,- Kč
2. Zásilkou PPL
Dodání službou PPL je převážně druhý pracovní den od odeslání (naložení) zboží. Dodávka je od 8 - 18 hodin. Řidič nemá povinnost informovat zákazníka předem. Nicméně u soukromých zásilek informují formou SMS. O termínu odeslání jste uvědoměni předem pracovníkem internetového obchodu e-mailem nebo telefonicky, je Vám sdělena cena dobírky (pokud byla Vámi zvolena) a datum dodávky.
Cena se stanovuje opět jako dopravné, balné a podle vašeho výběru platby doběrečného
- balík do 31,5 kg ... 140,- Kč
- balík do 50 kg ... 180,- Kč
- dobírka ... 30,- Kč
Zásilkou PPL do Parcelshopu nebo Parcel boxu
Chcete si vyzvednout zásilku v čas a den, který vyhovuje právě vám?
Nevažte se na řidiče a nechte si poslat balík do PPL Parcelshopu nebo Parcelboxu
Jak to funguje?
- Na e-shopu zvolte způsob doručení do PPL Parcelshopu nebo Parcelboxu
- Vyberte si z téměř 3 000 výdejních míst
- V Parcelshopu si zásilku vyzvedněte do 7 dní od obdržení SMS/e-mailu.
- V Parcelboxu si zásilku vyzvedněte do 3 dnů od obdržení SMS/e-mailu.
- balík do váhy 31,5 kg ... 120,- Kč
- dobírka ... 30,- Kč
Zásilkou PPL na Slovensko
Dodání službou PPL je převážně třetí pracovní den od odeslání (naložení) zboží. Dodávka je od 8 - 18 hodin. Řidič nemá povinnost informovat zákazníka předem. Nicméně u soukromých zásilek informují formou SMS. O termínu odeslání jste uvědoměni předem pracovníkem internetového obchodu e-mailem nebo telefonicky, je Vám sdělena cena dobírky (pokud byla Vámi zvolena).
Cena se stanovuje opět jako dopravné, balné a podle vašeho výběru platby doběrečného
- balík do 31,5 kg ... 260,- Kč
- dobírka ... 45,- Kč
4. Paletovou přepravou DHL
Dodání službou DHL je převážně druhý pracovní den od odeslání (naložení) zboží. Dodávka je od 8 - 18 hodin. Řidič nemá povinnost informovat zákazníka předem. E-mailem nebo formou SMS, je Vám sděleno odeslání zásilky a cena dobírky (pokud byla Vámi zvolena).
Přepravci je poskytnut váš email a telefonní číslo, na kterém vás může v případě potřeby řidič kontaktovat.
Cena je pevně stanovena na základě váhy zboží jako dopravné, balné, mýtné. Ceny jsou uvedeny v následující tabulce:
Váha zásilky v kg | Cena v Kč | Váha zásilky v kg | Cena v Kč | |
---|---|---|---|---|
nad 48 do 75 | 470,- | nad 400 do 500 | 2040,- | |
nad 75 do 100 | 587,- | nad 500 do 700 | 2454,- | |
nad 100 do 150 | 792,- | nad 700 do 1000 | 3088,- | |
nad 150 do 200 | 999,- | nad 1000 do 1500 | 4119,- | |
nad 200 do 300 | 1281,- | nad 1500 do 2000 | 5162,- | |
nad 300 do 400 | 1566,- | nad 2000 do 3000 | 7262,- |
- dobírka 80,- Kč
5. Osobní odběr kupujícím (zdarma)
Zboží lze převzít osobně na pobočce prodávajícího, na adrese B AGRO Březová s.r.o., 747 44 Březová 130, telefon +420 556 307 292.
V pracovní dny od 7 do 15 hodin.
Kupující je informován o tom, že má zboží připravené k osobnímu odběru.
Poštovné, doprava ani balné se neplatí.
PŘEVZETÍ ZBOŽÍ
Při osobním odběru Vám je zboží předvedeno. Máte tedy možnost zkontrolovat si jeho funkčnost a úplnost.
Při zaslání zboží prostřednictvím přepravní služby:
Doporučujeme důkladně zkontrolovat, zda nedošlo při přepravě k poškození zásilky, nejlépe za přítomnosti dopravce či doručovatele. Pokud je shledána závada (zboží poškozeno přepravou a pod.), doporučujeme zásilku nepřebírat a reklamovat její poškození přímo u dopravce. Dopravce (řidič, doručovatel) následně sepíše s adresátem protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám, prosíme, neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží. Na pozdější reklamaci závady (např. poškození zboží při přepravě) zjištěné až mimo přítomnost doručovatele, již přepravce nebere zřetel.
Převzetím zásilky bez výhrad, dáváte najevo, že nedošlo k poškození zásilky z vnějšku a nelze tedy u dopravce ani dodavatele reklamovat poškození zásilky při přepravě. Dle § 2121 Občanského zákoníku, odstavce 1: Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího v době, kdy převezme zboží od prodávajícího, resp. od dopravce bez výhrad.
U přepravních společností se musí skutečnost o poškození zaznamenat do předávacího protokolu, který podepisujete při převzetí řidiči, nebo zboží nepřevzít. V opačném případě se zásilka považuje jako v danou chvíli nepoškozená a následné reklamace jejich reklamační oddělení neuznává!